Rabu, 27 Julai 2016

PENGENALAN SYARIKAT

PENGENALAN SYARIKAT

Syarikat Peran Buana Enterprise telah mula ditubuhkan dan mula ditubuhkan dan mula operasi pada tahun 2004 serta milik sepenuhnya bumiputera. pada peringkat awl syarikat ini bermula secara kecil - kecilan serta membuat perkhidmatan penyelenggaraan perumahan - perumahan persendirian sahaj. Namun setelah dua tahun syarikat mula melangkah ke Jabatan kerajaan dan swasta . sehinggan kini syarikat telah berdaftar dengan jabtan dan agensi swasta sebagai vendor perkhidmatan.

MATLAMAT

Memandangkan kaum bumiputera sekarang mendapat tempat dalam kerja - kerja pembangunan dan pembinaan mika Peran Buana Enterprise telah mengambil langkah untuk meneruskan kesinambungan serta keupayaan kaum bumiputera untuk berdaya siang dengan kaum lain dan seterusnya melaksanakan dan meningkatkan keupayaan didalam bidang tersebut.

saingan yang sihat serta keupayaan yang terpuji dalam menjalankan kerja - kerja yang diperolehi memungkan kaum bumiputera dapat berdiri sebaris dengan kaun - kaun lain di Malaysia.Selain itu , syarikat ini akan menuju ke arah globalisasi sepertimana hasrat kerajaan pada masa ini dengan berdasarkan faktor - faktor berikut :-


  1. Memperbanyakkan kontraktor yang berdaftar seiring dengan seruan kerajaan dan meningkatkan penyertaan kaum bumiputera di dalam semua aspek.
  2. Membantu kerajan mencapai hasrat membangun taraf sosio ekonomi dengan menaikkan taraf kemudahan serta pembanggunan di peringkat luar bandar.
  3. Meningkatkan prestasi syarikat dengan pusingan modal serta dana yang kukuh serta memungkinkan projek - projek yang dijalankan dibina dengan memuskan mengikut spesifikasi yang dikehendaki.
  4. Mengambangkan pemikiran Kreatif Serta Inovatif di dalam memberikan saingan serta melaksanakn kerja - kerja yang berkualiti.
  5. Melatih pelatih - pelatih dari pusat latihan bagi membantu menjalankan latihan amali.
PIAGAM PELANGGAN.

  1. Memberikan perkhidmatan kerja bagi menghasilakn kecemerlangan syarikat dari segi kualiti dan kuantiti
  2. Menuwujudkan dan memupuk suasana budaya kerja yang harmoni , cekap dan kondusif .
  3. Memastikan peningkatan prestasi perkhidmatan syarikat dan pekerja yang sentiasa mesra pelanggan.
  4. Menjadaikan syarikat ini sebagai seuah syarikat yang memberi manfaat kepada pelanggan.
  5. berusaha mengamalkan pintu terbuka , semngat kerjasama dan bertolensari teruatma ketika  berurusan.
  6. Berkeupayaan memberi perkhidmatan yang mamusakan , cepat dan sentiasa cuba untuk memenuhi kehendak dan permintaan pelanggan.

Tiada ulasan:

NO TEL / FAX : 09-5343394 / 09-5342394

PERAN BUANA ENTERPRISE PEJABAT URUSAN: NO.B20, GR FLOOR, JALAN KEMPADANG PERDANA 2, TAMAN BERJAYA PERMAI, 26060 KUANTAN, PAHANG DA...